Державна підтримка бізнесу в питаннях фіскалізації розрахункових операцій
Державна податкова служба України в умовах військового часу продовжує роботу із вдосконалення функціоналу безоплатного ПРРО, створюючи бізнесу зручні умови для виконання вимог щодо фіскалізації розрахункових операцій.
ПРРО від ДПС – це програмне рішення, застосовне для операційних систем Windows, Android, iOS, та Web-версія, яке інтегрується з фіскальним сервером ДПС.
Функціональні можливості ПРРО від ДПС:
- відкриття/закриття/автозакриття зміни;
- формування, реєстрація, видача чеків;
- додавання товарів/послуг у чек з номенклатури або вручну;
- друк та відправка фіскальних чеків покупцям на електронну пошту/месенджери;
- ведення довідників номенклатури (експорт/імпорт даних);
- ведення довідника ставок податків;
- використання сканера штрихкодів;
- додавання штрихкоду марки акцизного податку;
- різні форми розрахунку (готівкова/безготівкова/комбінована);
- оформлення знижки/повернення товару на окремий товар/чек;
- формування та перегляд X-звіту, Z-звіту;
- відправка Z-звіту до фіскального сервера;
- перехід/вихід у/з режиму офлайн із можливістю збереження/передачі даних до фіскального сервера.
Версія для завантаження безоплатного ПРРО від ДПС тут.
Інформаційні матеріали щодо ПРРО тут.
Інформаційна підтримка за телефоном: 0800501007.
Суб’єкт господарювання для проведення розрахункових операцій обирає за власним бажанням ПРРО від ДПС чи будь-яке інше (комерційне) рішення.
Наприкінці червня роботу ПРРО від ДПС продемонстровано на 27-й Генеральній асамблеї Внутрішньоєвропейської організації податкових адміністрацій (ІОТА) та отримано схвальну оцінку учасників.